FB

knižnično-informačná veda

Metodologický seminár: Informačné interakcie 2015 / Methodological workshop Information interaction 2015
Ako informácie skvalitňujú život – konferencia Bobcatsss 2017 / How information to improve the life: conference Bobcatsss 2017
Informačné interakcie 2016: prehľad príspevkov a zhodnotenie podujatia / The Information interactions 2016: review of the contributions and assessment of event
Najnovšie výskumy v akademickom priestore v oblasti knižnično-informačnej vedy a praxe / The Latest Academic researches for Library and Information Science and Practice
Informačné interakcie 2017: prehľad príspevkov / Information interactions 2017: review of the contributions
Informační média a služby / Information Media and Services
O štúdiu na Katedre knižničnej a informačnej vedy na Filozofickej fakulte univerzity Komenského v Bratislave / About the course of Study at the Department of Library and Information Science at the Faculty of Arts in Comenius university in Bratislava
Reflexia absolventov na štúdium v odbore „knižnično-informačné štúdiá“ na Katedre knižničnej a informačnej vedy na FiF UK v Bratislave / Reflexion of graduates to the Study in the field of “Library and information studies” at the Department of Library and Information Science, Faculty of Arts, Comenius university, Bratislava
O časopise
  • Archív čísiel
  • Vyhľadávanie článkov
  • Redakcia
  • Inzercia
  • Kontakt
  • GDPR
Pre Autorov
  • Autorské pokyny
  • Recenzné konanie
  • Otvorený prístup
  • Pokyny pre recenzenta
  • Všetky články sú licencované pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International (CC BY 4.0). Autori si ponechávajú autorské práva a môžu svoje články archivovať v repozitároch. Poplatky za spracovanie článkov (APC) sa nevyberajú.
Ministerstvo školstva, výskumu, vývoja a mládeže SR
CENTRUM VEDECKO-TECHNICKÝCH INFORMÁCIÍ SR

© 2001–2025 Informačné technológie a knižnice (ITlib)
Centrum vedecko-technických informácií SR (CVTI SR)
ISSN 1336-0779 (online vydanie) ISSN 1335-793X (tlačené vydanie)
EV 41/22/EPP