Firmy v sociálních sítich – konferencia o možnostiach sociálních sietí
InfomixinternetConferences, seminars, trainings, eventsSociálne siete nie sú dnes len súčasťou súkromného života, v rámci udržiavania vzájomných vzťahov. Čoraz viac sa ich potenciál začína využívať ako súčasť firemného marketingu a public relations.
Práve na túto tému zamerali svoju pozornosť usporiadatelia jednodňovej konferencie „FIRMY V SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH“ konanej 7. júna v Prahe.
Ideou podujatia bolo poukázať na úspešné príklady firemnej komunikácia prostredníctvom sociálnych sietí a priniesť tiež riešenia pre jej zefektívnenie. Neopomenul sa ani monitoring sociálnych sietí a praktické využitie jeho výsledkov.
Celkom odznelo na konferencii 16. príspevkov, ktoré priniesli množstvo zaujímavých pohľadov využívanie sociálnych sietí v inštitúciách.
Prednášajúci okrem iného venovali svoju pozornosť napríklad:
• tipom pre reklamy na Facebooku (Jindřich Fáborský, IGLOONET),
• chybám v rámci komunikácie na sociálnej sieti (Onrej Jireš, Dobrý web),
• SEO a firemnému profilu na sociálnej sieti (Pavel Ungr, H1.cz),
• prezentácii knižnice na sociálnej sieti (Oľga Biernatová, Knižnica Univerzity Tomáša Baťu v Zlíne).
Slovenskú republiku na podujatí zastupovali Dušan Murčo, digital marketing manažér nášho internetového kníhkupectva Martinus. Prezentoval sa príspevkom so zaujímavým a možno trochu provokujúcim názvom: Punk’s not dead – case study o komunikácii na Twiteri v podaní Martinus.sk. Zúčastnením poskytol viacero pozitívnych aj negatívnych príkladov komunikovania na tejto sociálnej sieti.
Druhým slovenským prednášajúcim bol Michal Pastier. Jeho profesijné pôsobenie v oblasti reklamy mu prinieslo dokonca i ocenenie FILIP – za výnimočný prínos do slovenskej reklamy. Jeho príspevok Najprv láska, potom peniaze bola štúdiou reklamných kampaní, ktoré nielen propagovali, ale aj skutočne predávali.
Kompletný program a informácie o prednášajúcich nájdete na: