Kniha INAK – knihy, z ktorých nespustíte uši

Predstavujemeaudioknihy

logo Na Slovensku zatiaľ málo známe, avšak vo svete obľúbené knihy na počúvanie – audioknihy, spríjemňujú voľný čas deťom aj dospelým. Na výber je množstvo takýchto kníh – od rozprávok cez detektívky až po romány.

Audioknihy však nemusia slúžiť iba na zábavu, môžu sa stať vaším sprievodcom na ceste za úspechom.

Ak hľadáte inšpirácie pre svoj osobný rozvoj alebo zlepšenie vášho podnikania a zaujímate sa o odbornejšie informácie, na www.knihainak.sk ste na správnej adrese. Tu nájdete audioknihy z oblasti osobného a profesijného rozvoja, od komunikácie a vzťahov, manažmentu, marketingu, financií až po náboženstvo, filozofiu a históriu. Knihy sú načítané v českom, anglickom a nemeckom jazyku.

Nechajte sa viesť nápadmi a skúsenosťami autorov, ktorí pomohli miliónom ľudí a množstvu firiem. Vypočujte si diela svetoznámych motivátorov, akými sú Brian Tracy, Malcolm Gladwell alebo S. R. Covey, uznávaných ekonómov a manažérov, ako je Ted Turner, či autorov, ako je Nelson Mandela.

PREČO počúvať audioknihy?

•     Pohodlne sa zoznámite so skvelými autormi a ich dielami bez namáhania očí,

•     vzdelávate sa a získavate nové informácie pre pracovnú alebo osobnú oblasť života,

•    šetria váš čas, pretože ich môžete počúvať a zároveň vykonávať aj inú činnosť,

•     keď ste unavení z celého dňa a nechce sa vám čítať, pustite si knihu a relaxujte – spojíte príjemné
s užitočným,

•     prirodzene sa zdokonaľujete v cudzom jazyku,

•     vďaka počúvaniu si budujete predstavivosť a zlepšujete slovnú zásobu,

•     audioknihy často číta samotný autor,

•     môžete ich počúvať s niekým iným zároveň.

AKO počúvať audioknihy?

Knihy na počúvanie sú nahraté na CD nosičoch. Zvukový záznam na nich je v audio alebo mp3 formáte. Môžete si ich vypočuť v autorádiu, DVD alebo CD prehrávači, počítači, doma v rádiu, prípadne mobilnom telefóne alebo MP3 prehrávači.

KDE a KEDY počúvať audioknihy?

Pri cestovaní autom, vlakom, autobusom, lietadlom, pri športovaní, prechádzkach, domácich prácach, varení, pred spaním alebo pri akejkoľvek rutinnej činnosti.

KOMU sú audioknihy z ponuky www.knihainak.sk určené?

Pre všetkých, ktorí:

•     chcú profesijne aj ľudsky rásť,

•     sa chcú ďalej vzdelávať a zdokonaľovať,

•     sa zaujímajú o podnikanie a oblasti biznisu,

•     hľadajú užitočné informácie a chcú robiť veci inak,

•     zaujímajú sa o históriu a vedu.

V internetovom kníhkupectve Kniha INAK nájdete okrem iného aj:

Tajemství rychlého učení (Dan Miller) Audiokniha vám pomôže naučiť sa, ako prečítať knihu     za 60 minút a pamätať si 80 % z toho, čo ste čítali, ako maximalizovať mozgovú kapacitu či naučiť sa rýchlo cudzí jazyk a poskytne vám aj ďalšie užitočné rady a triky.

Sebevědomí okamžite (Dan Miller) – Chcete sa do niečoho pustiť, ale vnútorný hlas vám vraví,     že to nedokážete? Máte väčšie schopnosti ako vaši šéfovia, ale nedokážete s tým nič urobiť? Odpoveďou je nízke sebavedomie. Dobrá správa je, že sebavedomie sa „dá naučiť“.

Druhá světová válka (Marek Janáč) Toto CD sa dá počúvať i sledovať. Je prehľadným spracovaním všetkých dôležitých udalostí 2. svetovej vojny vo zvuku i obraze. Prináša množstvo menej známych dokumentov a tých, o ktorých ste zatiaľ len čítali, ponúka na vypočutie v origináli.   CD obsahuje aj unikátnu interaktívnu mapu, vďaka ktorej sa na najväčší konflikt ľudských dejín môžete pozrieť v doteraz netušených súvislostiach. To všetko je obohatené desiatkami dobových fotografií.

God Is Not Great – How Religion Poisons Everything (Christopher Hitchens) Jeden z  najbrilantnejších novinárov našich čias rozoberá svoju doposiaľ najväčšiu tému – nebezpečnú úlohu náboženstva vo svete. Hitchens vysvetľuje, ako bolo náboženstvo stvorené ľuďmi. „Boh nestvoril nás. My sme stvorili boha,“ hovorí. Objasňuje, prečo môže byť náboženstvo nemorálne. Namiesto náboženstva ponúka pohľad cez vedu a poznatky, keď vieru a zázraky môžeme nájsť aj v reťazcoch DNA alebo v pohľade cez Hubblov teleskop.

Think and Grow Rich (Napoleon Hill)„Čokoľvek si myseľ dokáže predstaviť a uverí tomu, môže  to aj dosiahnuť.“ Think and Grow Rich je jednotkou motivačnej klasiky. Text je pôvodné vydanie, ktoré Napoleon Hill napísal už v roku 1937. Všetkých 13 krokov k bohatstvu v tejto knihe ponúka najkratšiu spoľahlivú filozofiu úspechu pre všetkých, ktorí hľadajú v živote určitý cieľ. Napoleon Hill vychádzal z rozhovorov s 504 ľuďmi, medzi ktorými boli aj Ford, Wrigley, Rockefeller, Edison, Morgan, Firestone a traja americkí prezidenti.

The Leadership Challenge (James M. Kouzes, Barry Z. Posner)   Jeden z najväčších bestsellerov všetkých čias o manažmente. Na základe poznatkov z predošlých kníh je toto štvrté vydanie založené na výskume, prezentuje rozhovory s rôznorodou skupinou lídrov na všetkých úrovniach  v celej rade organizácií z celého sveta. Kniha je dôkladne revidovaná a aktualizovaná pre novú generáciu lídrov žijúcich  a pracujúcich v globálnom prostredí.

Islands of Profit in a Sea of Red Ink (Jonathan L.S. Byrnes) Ohromujúce, ale pravdivé: takmer  40 % bežných firiem je stratových. Top firmy z celého sveta sa obracajú na Jonathana Byrnesa,    aby zistil, kde sa skrýva ich zisk. Pomocou jeho analýzy ziskovosti môžete rýchlo zistiť ktoré časti biznisu stoja za rozvoj a ktoré sú len mrhaním prostriedkov. Byrnesove „ziskové páky“ vám pomôžu  zmeniť neziskový biznis na dobrý biznis a doposiaľ dobrý biznis na skvelý.

Überflieger (Malcolm Gladwell) Prečo sa niektorí ľudia dostanú až hore a sú úspešní, kým iní, rovnako inteligentní a talentovaní, nie? Malcolm Gladwell, autor bestsellerov a hviezda amerického knižného trhu, vám okrem iného prezradí, čo sa skrýva za úspechom softvérových miliardárov, akým je Bill Gates, ako sa stať vynikajúcim hráčom futbalu, prečo sú aziati takí dobrí v matematike a čo urobilo skupinu Beatles najväčšou skupinou všetkých čias.

Der Weg zum erfolgreichen Unternehmer (Stefan Merath) – Väčšina podnikov vzniká vynaložením veľkej energie, no napriek tomu mnohé z nich stoja po pár rokoch pred krachom. Jednou z hlavných príčin býva to, že sa zakladatelia firmy stratia v podnikateľskej stratégii. Audiokniha vám predstaví systém, ktorý túto dilemu vyrieši. Rola a zmýšľanie zakladateľa firmy      sa postupne mení od odborného pracovníka až po podnikateľa. Zásadným je samotná zmena podnikateľa ako osoby, jeho úlohy vo firme a jeho pohľadu na podnikanie. Napínavý príbeh namiesto teoretizovania – jasne a názorne vysvetlené stúpania
a pády podnikania.

Zdieľať: